Nog een week!!! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Gitta Hoogeveen - WaarBenJij.nu Nog een week!!! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Gitta Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Nog een week!!!

Door: gitta

Blijf op de hoogte en volg Gitta

26 Juni 2014 | Nederland, Eersel

Het echte aftellen is begonnen, de rugzak gepakt en de kilometers zitten in de benen; zaterdag 5 juli a.s. start mijn reis.
Die dag vertrek ik vanaf "De Achelse kluis" voor mijn eerste etappe naar het klooster van de zusters Birgittinessen in Weert.
De inspiratie voor deze tocht heb ik opgedaan in 2012 hier in de Kluis, toen ik een geboortekaars kocht voor mijn zwangere dochter Nadia.
Mijn oog viel op een klein boekje met de titeL: "Op pelgrimstocht naar Rome."
De gedachte aan deze voettocht liet mij niet meer los en het idee kreeg een steeds vastere vorm.
De planning was om de eerste dag naar Achel te lopen en daar in "De Kluis" te overnachten. Omdat dat sinds kort niet meer kan vond ik dit de ideale plaats om te starten.

Rond 11 uur zal ik daar zijn; rond half een wil ik dan vertrekken.
Het adres is:
"De Achelse kluis".
De Kluis 1
3990, Hamont-Achel Belgie

Groeten Gitta



  • 26 Juni 2014 - 20:40

    Prasanna:

    Heel veel succes met je reis.

  • 27 Juni 2014 - 13:26

    Maarten:

    veel succes gewenst vanuit reusel en veel goed weer om te wandelen ook gewenst groeten maarten

  • 27 Juni 2014 - 19:16

    Ingrid:

    Hey Gitta,

    Je eerste reisverslag is een feit. Wat leuk om te lezen hoe het idee voor je voetreis naar Rome is ontstaan.(waar een wildplassertje al niet goed voor is, haha!!) Ik wil je veel plezier met de verdere voorbereidingen wensen en alle goeds tijdens je reis. Vind het een dappere onderneming, stoer wijffie!! Ik ga je op DE VOET volgen!! Maak er een onvergetelijke reis van. Liefs, Ingrid

  • 27 Juni 2014 - 22:42

    Albert V D Ven.:

    Gelukt Gitta, ik heb het gelezen.
    Veel plezier met je voor pret.
    Tot zaterdag

    Gr. Albert .

  • 03 Juli 2014 - 19:20

    Wim Daams:

    ha gitta
    een goede wandeltocht toegewenst
    goed weer en doe mijn vriend de paus de groeten van me
    wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eersel

Naar Rome

we zijn weg!!!!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Rome

11 September 2014

Ik nader Rome

31 Augustus 2014

Italie in zicht!!

16 Augustus 2014

Oostenrijk!!!

08 Augustus 2014

De bergen komen eraan!
Gitta

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 8547

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 15 Oktober 2014

Naar Rome

Landen bezocht: